واسه دل خودم

واسه دل خودم

پدرام رحمتی
واسه دل خودم

واسه دل خودم

پدرام رحمتی

تست روانشناسی بی نظیر

به همراه یک ژک رایگان از جملات شکسپیر  نظر یادت نره گلم

سوالی را که در پایین مشاهده می کنید یک تست روانشناسی است. متن را با دقت بخوانید. تک تک کلمات در جواب نهایی تاثیر دارند:

یک زن در مراسم ختم مادر خود، مردی را می بیند که قبلا او را نمی شناخت. او با خود اندیشید که این مرد بسیار جذاب است. او با خود گفت او همان مرد رویاهای من است و در همان جا عاشق او می شود. اما هیچگاه از او تقاضای شماره نمی کند و دیگر آن مرد را نمی بیند. چند روز بعد او خواهر خود را می کشد. به نظر شما انگیزه ی او از قتل خواهر خود چه بوده است؟

چند دقیقه با خود فکر کنید…

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

و اما پاسخ: آن زن امید داشت که در مراسم ختم خواهرش شاید آن مرد را دوباره ببیند.

اگر توانستید به این سوال پاسخ صحیح بدهید احتمالا شما یک بیمار روانی یا psychopath هستید. یکی از بزگترین روانشناسان آمریکایی این تست را بر روی افراد زیادی انجام داد تا به این نتیجه برسد که چه کسانی پاسخ صحیح می دهند. نکته ی جالب اینکه اکثر قاتل های سریالی به راحتی و سرعت توانستند جواب صحیح بدهند. بنابراین اگر پاسخ شما صحیح بود احتمالا شما یکی از قاتل های سریالی آینده خواهید بود!

مبارک است

           

Image and video hosting by TinyPic

شکسپیر میگه:

۱- فراموش کن چیزی رو که نمی تونی بدست
 
 بیاری ، وبدست بیاور چیزی رو که نمی تونی
 
فراموشش کنی ...
 

۲-خیانت تنها این نیست که شب را با دیگری
 
بگذرانی...خیانت میتواند دروغ دوست داشتن
 
باشد !

۳-خیانت تنها این نیست که دستت را در خفا در
 
دست دیگری بگذاری ... خیانت می تواند جاری
 
کردن اشک بر دیدگان معصومی باشد...
 
نظرات 4 + ارسال نظر
dream_girls193 پنج‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 02:54 http://www.dvbpersian.blogsky.com

سلام دوست عزیز شما هم وب جالبی دارین اگر با تبادل لینک موافقی من را با نام "جدیدترین اخبار ماهواره " لینک کن بعد خبر بده
من شما را با چه نامی لینک کنم با امید دیدار مجدد شما در وبگاهم.

سلامو من لینک شما رو اضافه کردم
شما من و با نام lovermen اضافه کنین

مریم پنج‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 13:25 http://loverlikeheart.blogsky.com/

سلام دوست عزیز
وبلاگ خوبی داری مرسی که به من سر زدی

مریم پنج‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 21:10 http://www.masterofpuppet.blogsky.com

سلام . اگه موافقی بیا تبادل لینک .
من دوستامو توی وبلاگ نیروانا با آدرس
www.nirvanatrance.blogsky.com
اد می کنم .
اگه موافقی توی یکی از وبلاگ ها خبرم کن .

سبز باشید .

سلاموحتما خیلی خوشحال میشم از تبادل لینکو من لینک شما رو اضافه می کنم ممنون میشم شما هم وب منو اضافه کنین

نیلوفر شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 10:23 http://everything2.blogsky.com

سلام
یه مطلب خوشگل داشتی مهمونمون کردی .
حالا دیگه خسیس بازی در نیار. ضمنا قالب رو از وبلگ دوستتون برنداشتم. کدوم دوست؟؟؟؟؟؟
چه کسی؟؟؟؟؟؟؟؟
لینک قلبها رو تو وبلاگم گذاشتم، شما هم خواستی برو ببین و استفاده کن.
ضمنا مگه حضرت مریم بدون شوهر بچه دار نشد؟؟؟
خب منم یکی مثل اونا
ایرادی داره؟ (:

سلام عزیزم
شوخی کردم عزیزم
آخه بی معرفت مطلب که بر میداری اقلا یه نظر بده که ما هم دلمون خوش بشه
موفق و سبز باشین
خوشحال میشم لینک منو اد کنین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد