واسه دل خودم

واسه دل خودم

پدرام رحمتی
واسه دل خودم

واسه دل خودم

پدرام رحمتی

جک و smsاین اس ام اس ها:

این اس ام اس ها:

۱.
هرچه گشتم در این شهر نبود اهل دلی که بداند غم دلتنگی وتنهایی ما ...!

۲.
هیچکس تنهایی ام را حس نکرد...لحظه های ویرانم را حس نکرد..در تمام لحظه هایم هیچکس وسعت حیرانم را حس نکرد ...آن که سامان غزلهایم از اوست بی سروسامانیم را حس نکرد چرا؟

۳.
چی بگم دفعه اول تو کوچه دیدمش گفت داداشی میای بازی کنیم؟بعده اینکه بازیمون تموم شد گفتی تو بهترین داداشه دنیایی،وقتی بزرگتر شدم به دانشگاه رفتم چشام همش اونو میدید و میخواستم از ته قلبم بگم عاشقشم دوسش دارم اما اون گفت تو بهترین دادشه

۴.
دنیایی وقتی ازدواج کرد من ساقدوسش بودم بازم گفت تو بهترین دادشه دنیایی و وقتی مرد من زیره تابوتشو گرفتم مطمئن بودم اگه میتونست حرف بزنه میگفت تو بهترین دادشه دنیایی چند وقت بعدی وقتی دفتره خاطراتشو خوندم دیدم نوشته عاشقت بودم دوست داشتم اما میترسیدم بگم برا همین میگفتم تو بهترین دادشه دنیایی

۵.
به دریا شکوه بردم از شب دشت، وز این عمری که تلخ تلخ بگذشت، به هر موجی که می گفتم غم خویش؛ سری میزد به سنگ و باز می گشت .!

۶.
این اس ام اس صرفا جهت دویدن شما به طرف موبایل بوده و هیچ ارزش دیگری ندارد

۷.
نگاهت چون عقاب .دلت چون دریا. دستانت چون اتش گرم.قدت چون سرو . صدایت چون اوازه پرنده..........خداییش هیچیت مثل ادم نیست
۸.
خیلی ببخشید..مثل اینکه موقع بدی مزاحم شدم..خواستم بپرسم آب خوردی آفتابه رو کجا گذاشتی

۹.
اگه مردونگی مرده - اگه رفاقت رنگ باخته - اگه عشق دیگه معنا نداره - اگه دنیا پر نامردیه - اگه آرامش دیگه خواب و رویاست - تو چی کار داری بشین جوکت رو بخون
.

۱۰.
روز یه روحانی میره بالای منبر یه خانم میگه حاج آقامن تو خونه حجاب مو رعایت میکنم حاجی میگه آفرین کلید بهشت رو بدید به این خانم! یه خانم دیگه میگه اینکه چیزی نیست من چادر هم میپوشم حاجی میگه آفرین کلید بهشت رو بدید به این خانم !یه خانم دیگه میگه من تو خونمون با رکابی میگردم. حاجیه میگه آفرین کلید خونه اینا رو بدید به من

۱۱.
پازل دل یکی رو بهم ریختن هنر نیست ..... هر وقت با تیکه های شکسته ی دل یک نفر یک پازل دل جدید براش ساختی هنر کردی.۱۲عشق: سرطان دوست داشتن است. عشق: عقد دائمی ما با غربت است. عشق :شماره تلفنی است که سالها به دنبال آن می گردیم. عشق: آمپول ب کمپلکس معرفت است. عشق: اتوبانی است که تا ته ابدیت می رود


۱۳.
به ترکه می گن 3 تا مار نام ببر؟ می گه: مار کبری . مار زنگی. مارمولک۱۴. ۵۰۰ سال پیش در چنین روزی ترک ها سنگ توالت را اختراع
کردن ! و یکصد سال بعد ایرانی ها با گذاشتن سوراخ آن را
کامل کردند !!!

۱۵.یه پیر زن میره دندون پزشکی پاشو باز میکنه ! میگن : اینجا
پزشک زنان نیست . میگه : می دونم می خواستم دندون های
حاج آقا رو در بیارید(گیر کرده اونجا) !!!



این هم یه سری جک  

۱.از یارو می پرسند چرا پرنده ها زمستان از شمال به جنوب پرواز می کنن ؟ میگه : آخه پیاده خیلی راهه

۲.یه ترکه توی دادگاه به تیربارون محکوم میشه. قاضیه بهش میگه اگه درخواستی داری می‌تونی بگی. ترکه میگه اگه یه دست لباس ضد گلوله بهم بدین ممنون میشم!

۳.ترکه می ره بالای درخت چنار . می پرسن چی کار می کنی ؟
می گه دارم توت می خورم .
می گن الاغ اون درخت چناره !!!
ترکه به یارو می گه الاغ خودتی توت توی جیبمه

۴.مشترک بی تربیت چنانچه از تلفن همراهتان استفاده غیر اخلاقی کنید گوشی را در ...نتان فرو می کنیم... در صورت تکرار از دکل مخابرات استفاده خواهد شد!!!

۵.به ترکه می گن اگه یه دختره خوشگل و باحال بهت رابده چی کار می کنی ...؟می گه ازش سبقت می گیرم...!

۶.به قزوینیه می گن ارزوت چیه؟ می گه: برگرد بهت می گم

۷.ترکه قهرمان شنا می شه
ازش می پرسن : شما از کجا شروع کردی ؟!
می گه : والا از زمین خاکی ...!

۸.چرا عاقل کند کاری که بعداً خود به خود گوید خودم کردم که لعنت بر خودم بادا بادا مبارک بادا !!!

۹.
خونی که در رگ ماست حق مسلم ماست!!

۱۰.
از ترکه می پرسن اسم کوچیک فردوسی چیه ؟
می گه : میدان
۱۱.
به ترکه می گن دگرگونی یعنی چه ؟
می گه یعنی این گونی نه . یک گونی دیگه


۱۲.
جایزه تبرک در قزوین ... یک سال استفاده رایگان از حمید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

۱۳.به لره میگن: نظرت راجع به این 4 مورد چیه؟ 1- شخصیت 2- شعور 3- فهم 4- عقل لره میگه: این همون 4 محال بختیاریه

۱۴.به ترکه نویی میگن: چرا جلوی بانک نشستی، لنگات رو هم باز کردی؟ میگه: آخه شنیدم به بازنشسته‌ها وام میدن

۱۵.روزی دختری از آخوند سوال می کنه : رابطه دختر با پسر سوسول ؟؟ آخوند می گه: حرام....
دختره می پرسه : با پسر بسیجی چه طور؟ آخوند می که : مکروه است....
دختره می پرسه با آخوند چطور؟ آخوند می گه ای نا قولا می خوای بری بهشت

۱۶.به رشتیه میگن: تو 8 سال اسیر بودی، چطور بچه 2 ساله داری؟ میگه: من اسیر بودم، خانوم که اسیر نبوده

 

۱۷.ترکه رفته بود زیارت امام رضا . بعد از زیارت دستش را برای احترام روی سینه اش گذاشت و عقب عقب آمد بیرون. یه دفعه دید که خورده به یه چیزی . نیگاه کرد ، دید که یه تابلو است و روش نوشته: تبریز 5 کیلومتر!

۱۸. هیچ وقت با دل یه دختر بازی نکن چون یه دل بیشتر نداره ، با سینه هاش بازی کن که 2 تاست

۱۹. ترکه به دختره میگه بوس میدی؟ میگه نه! ترکه میگه به جهنم بخاطر خودت گفتم من خودم زن دارم

۲۰. یکی رو می خواستند اعدام کنند ازش می پرسند اقا اخره عمرته حرفی چیزی نداری طرف میگه نه شروع می کنند می بندنش به جرثقیل وقتی می برنش بالا دست و پا می زنه به اینکه حرف دارم میارنش پایین ازش می پرسند چی شده بابا تو که گفتی حرف نداری برگشت به دوستش گفت محسن خونتون از اینجا معلومه!!!!

۲۱. یاروهه ای از تبریز رد میشده میبینه ملت جمع شدن جلوی استانداری و و زدن شیشه میشه اش رو آووردن پایین این یارو میره یه ترکه رو پیدا میکنه میگه : ببخشید اینجا چه خبره؟
ترکه بر میگرده میگه: الدی اگه ما هم میدونستیم که اینجا دیگه استاندار نداشت.

خوب جوکها هم تموم شد.
امیدوارم که خوشتون اومده باشه
فعلا بای

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد