واسه دل خودم

واسه دل خودم

پدرام رحمتی
واسه دل خودم

واسه دل خودم

پدرام رحمتی

آهنگهای پیشواز ایرانسل

کد آهنگهای پیشواز ایرانسل در ادامه مطلب

کد آهنـگ های محسن یگانه
  1. اینجا جای تو نیست ۳۳۱۴۹۴
  2. آخه دل من ۳۳۱۴۸۹
  3. با من غریبگی نکن ۲۲۱۶۰۸
  4. با من غریبگی نکن۲ ۲۲۱۶۲۵
  5. بابا خدانگهدار ۳۳۱۸۱۸
  6. بگو تنهام نمیذاری ۲۲۱۱۲۶۶
  7. بنویس از سر خط ۳۳۱۴۹۰
  8. چشم های خیس ۳۳۱۴۹۱
  9. سرتو بالا بگیر ۳۳۱۴۹۸
  10. نشکن دلمو ۳۳۱۴۹۷
  11. نفس های بی هدف ۳۳۱۴۹۶
  12. آدم ها ۳۳۱۱۴۷۴
  13. عذاب ۳۳۱۱۴۷۵
  14. بمون ۳۳۱۱۴۷۶
  15. دو راهی ۳۳۱۱۴۷۷
  16. حافظه ضعیف ۳۳۱۱۴۷۸
  17. من تو را کم دارم ۳۳۱۱۴۷۹
  18. نباشی ۳۳۱۱۴۸۰
  19. رگ خواب ۳۳۱۱۴۸۱
  20. سکوت ۳۳۱۱۴۸۲
  21. ضربان معکوس ۳۳۱۱۴۸۳
  22. هیچکی نمی تونه بفهمه ۳۳۱۴۹۳
  23. نشانی ۲۲۱۶۳۴
کد آهنـگ های سعید آسایش
  1. آسمونم تاره ۳۳۱۱۶۵۹
  2. ولوله ۳۳۱۱۶۶۵
  3. نمره عشق ۳۳۱۱۶۶۴
  4. نگو نه ۳۳۱۱۵۴۶
  5. آسمونم تاره ۳۳۱۱۶۵۹
  6. بی نشون ۳۳۱۱۶۶۰
  7. خواب ۳۳۱۱۵۴۵
  8. خیابون ۳۳۱۱۶۶۳
  9. عیبی نداره ۳۳۱۱۶۶۱
  10. قربونت برم ۳۳۱۱۶۶۲
کد آهنـگ های رضا صادقی
  1. ممنونم ۳۳۱۵۶۱
  2. قدرمنو میدونی یه روز ۳۳۱۵۶۰
  3. چاری ندارم ۳۳۱۵۵۹
  4. بابای بارون ۳۳۱۵۵۸
  5. شاید یه فرصت دیگه ۳۳۱۵۵۶
  6. پیرهن مشکی ۳۳۱۵۵۵
  7. نرو ۳۳۱۵۵۴
  8. خونه ۳۳۱۵۵۳
  9. خدا را دوست دارم ۳۳۱۵۵۲
  10. هیچ جا بندر نبو ۳۳۱۵۵۱
  11. بغض ترانه ۳۳۱۵۵۰
  12. بغض چشمات ۳۳۱۵۴۹
  13. بی خداحافظی ۳۳۱۵۴۸
کدآهنـگ های محسن چاوشی
  1. ژاکت ۳۳۱۱۰۲۲
  2. تنهای بی سنگ صبور ۲۲۱۱۱۳۰
  3. رفیق من ۲۲۱۱۱۲۹
  4. زخم زبونات ۲۲۱۱۱۳۱
  5. گوشیرو بردار ۲۲۱۱۱۲۷
  6. من با تو خوشم ۲۲۱۱۱۲۸
  7. ظهر عشق ۲۲۱۷۲۲
  8. غدیر خون ۲۲۱۷۱۷
  9. کاشکی ۳۳۱۱۲۵۱
  10. کی بهت خندیده ۳۳۱۱۰۲۰
کدآهنـگ های مریم حیدرزاده
  1. اسفنج ۳۳۱۱۵۵۳
  2. یاتو یا هیچکس ۳۳۱۱۵۲۶
  3. یادته ۳۳۱۱۵۲۷
  4. بارون ۳۳۱۱۵۲۸
  5. نامه ۳۳۱۱۵۲۹
  6. یادمه ۳۳۱۱۵۳۰
  7. شب ۳۳۱۱۵۳۱
  8. نشد ۳۳۱۱۵۳۲
  9. لالایی ۳۳۱۱۵۳۳
  10. اما بازم نیومدی ۵۵۱۴۶۹
کد آهنـگ های امین رستمی
  1. دلم گرفته ۳۳۱۱۲۴۹
  2. دلم گرفته۲ ۳۳۱۱۲۵۰
  3. به دلم موند ۳۳۱۱۰۸۴
  4. دلت میاد ۳۳۱۱۰۸۵
  5. انتظار ۳۳۱۱۰۸۶
  6. منو تو قلبت نگهدار ۳۳۱۱۰۸۷
  7. نشونی ۳۳۱۱۰۸۸
  8. ستاره ۳۳۱۱۰۸۹
  9. تیک تیک ۳۳۱۱۰۹۰
  10. یاد چشمات ۳۳۱۱۰۹۱
کد آهنـگ های فرزاد فرزین
  1. احساس من ۲۲۱۱۱۰۳
  2. چیکه چیکه ۲۲۱۱۱۰۴
  3. اون تو نیستی ۲۲۱۱۱۰۸
  4. برو برو ۲۲۱۱۱۰۵
  5. چرا دنیا ۲۲۱۱۱۰۹
  6. دونه دونه ۲۲۱۱۱۰۶
  7. دیگه دیره ۲۲۱۱۱۱۰
  8. سوپراستار ۲۲۱۱۱۱۳
  9. شانس ۲۲۱۱۱۰۷
  10. شراره ۳۳۱۱۶۰۰
  11. فانوس ۲۲۱۱۱۱۲
  12. کی می تونه ۲۲۱۱۱۱۱
کدآهنـگ های حمید جبلی
  1. کلاه قرمزی ۲۲۱۴۲۹
  2. سلام ۲۲۱۱۰۲۷
  3. لالایی ۲۲۱۱۰۱۸
  4. چشماش قشنگه ۲۲۱۱۰۲۲
  5. فوتبال ۲۲۱۱۰۱۹
کد آهنـگ های شادمهر عقیلی
  1. آرزو ها ۲۲۱۷۵۶
  2. بی تابی ۲۲۱۷۵۷
  3. پل عاطفه ۲۲۱۷۶۸
  4. حدیث مهربانی ۲۲۱۷۶۲
  5. در بی نهایت شب ۲۲۱۷۴۲
  6. روح سبز ۲۲۱۷۶۹
  7. گل یاس ۲۲۱۷۶۱
  8. سل وحشی ۲۲۱۷۷۰
  9. قفس ۲۲۱۷۴۱
  10. مسافر ۲۲۱۷۶۶
  11. هزارو یک شب ۲۲۱۷۶۳
  12. مشق سکوت ۲۲۱۷۶۵
کدآهنـگ های سهراب پاکزاد
  1. آروم آروم ۵۵۱۱۱۳۸
  2. این چه حسیه ۵۵۱۱۱۴۰
  3. این چه حسیه ۲ ۵۵۱۱۱۴۱
  4. بازی ۵۵۱۱۱۴۲
  5. روبرو آینه ۵۵۱۱۱۴۳
  6. مهربون ۵۵۱۱۱۴۵
  7. عزیز دلم ۵۵۱۱۱۴۶
  8. دوست دارم ۵۵۱۱۱۴۷
کد آهنـگ های آندرانیک آرزومانیان
  1. الهه ناز ۳۳۱۱۵۸۱
  2. ستاره ۳۳۱۱۵۷۵
  3. شانه ۳۳۱۱۵۷۴
  4. صورتگر نقاش چین ۳۳۱۱۵۷۳
  5. کیه کیه در میزنه ۳۳۱۱۵۸۴
  6. محلی ارمنی ۳۳۱۱۵۸۰
  7. مرا ببوس برای آخرین بار ۳۳۱۱۵۷۹
  8. موسم گل ۳۳۱۱۵۷۸
  9. موزیک ارمنی ۳۳۱۱۵۷۷
  10. نقش رویا ۳۳۱۱۵۷۶
کد آهنـگ های حمید طالبزاده
  1. همه چی آرومه ۵۵۱۱۷۰۱
  2. همه چی آرومه ۲ ۵۵۱۱۷۰۲
  3. مگه نه ۵۵۱۱۷۰۳
  4. حضور گریه ۲۲۱۱۰۶۸
کدآهنـگ های بهنام صفوی۸۹
  1. عشق من باش ۵۵۱۹۸۵
  2. باتو شادم ۵۵۱۹۸۶
  3. بی قرار ۵۵۱۹۸۷
  4. بی تو امشب ۵۵۱۹۸۸
  5. دل خسته ۵۵۱۹۸۹
  6. غرور ۵۵۱۹۹۰
  7. خسته شدم ۵۵۱۹۹۱
  8. رفیق نیمه راه ۵۵۱۹۹۲
  9. تبریک ۵۵۱۹۹۳
  10. تمنا ۵۵۱۹۹۴
کد آهنـگ های مهدی مقدم
  1. برای آخرین بار ۳۳۱۱۷۶۵
  2. باس ۳۳۱۱۷۶۶
  3. عشق من ۳۳۱۱۷۶۷
  4. عشق من۲ ۳۳۱۱۷۶۸
  5. عشق من باش ۳۳۱۱۷۶۹
  6. خیلی بد شد ۳۳۱۱۷۷۰
  7. میمیرم براش ۳۳۱۱۷۷۱
  8. شفا ۳۳۱۱۷۷۲
  9. سونامی ۳۳۱۱۷۷۳
  10. سونامی ۲ ۳۳۱۱۷۷۴
  11. سردار عاشق ۳۳۱۸۱۵
کد آهنـگ های بهنام علمشاهی
  1. اگه بدونی ۳۳۱۱۱۰۸
  2. انتقام ۳۳۱۱۱۰۷
  3. ای خدا ۳۳۱۱۱۰۲
  4. بی وفا ۳۳۱۷۲۹
  5. تند تند ۳۳۱۱۱۰۱
  6. تنهایی ۳۳۱۷۳۷
  7. تو تکی ۳۳۱۷۳۸
  8. دعا کردم ۳۳۱۱۱۰۳
  9. دلم چی میشه ۳۳۱۱۶۷۸
  10. دیگه بسه تنهایی ۳۳۱۱۱۰۶
  11. دیگه قهرم با چشات ۳۳۱۱۱۰۵
  12. عاشق چشماش ۳۳۱۱۶۷۷
  13. غصه نخور ۳۳۱۱۱۰۴
  14. گفتی میایی ۳۳۱۷۳۰
  15. نبودی ۳۳۱۷۳۳
  16. نمی خواستم ۳۳۱۷۳۵
  17. نمی دونم ۳۳۱۷۳۴
  18. نه این ور نه اون ور ۳۳۱۷۳۲
  19. هزار شب ۳۳۱۷۳۱
  20. نیستی تو ۳۳۱۷۳۶
کدآهنـگ های محمد نوری
  1. اگه تو آمده بودی ۲۲۱۸۵۸
  2. آواز با عشق ۲۲۱۸۵۷
  3. آواز با عشق ۲۲۱۸۶۶
  4. باران ۲۲۱۸۵۹
  5. چراغی در افق ۲۲۱۸۶۵
  6. حریر مهتاب ۲۲۱۸۶۸
  7. حسرت ۲۲۱۸۷۱
  8. در سفر گمشدن ۲۲۱۸۶۲
  9. روز بی غروب ۲۲۱۸۶۱
  10. سخن عشق ۲۲۱۸۶۰
  11. شب تنهایی ۲۲۱۸۶۹
  12. شب های تهران ۲۲۱۸۶۴
  13. عشق دیرین ۲۲۱۸۷۰
  14. کوره راه زندگی ۲۲۱۸۷۲
  15. کهکشان عشق ۲۲۱۸۶۳
  16. نوازش باران ۲۲۱۸۶۷
  17. وطن ۲۲۱۵۲۷
کدآهنـگ های علیرضا قمیشی
  1. دو هفته ۵۵۱۱۵۸۴
  2. ستاره ۵۵۱۱۵۸۵
  3. جاده ۵۵۱۱۵۸۶
  4. باور نمی کنم ۵۵۱۱۵۸۷
  5. درد دوری ۵۵۱۱۵۸۸
  6. سرنوشت ۵۵۱۱۵۸۹
  7. اسیر ۵۵۱۱۵۹۰
کدآهنـگ های فریدون
  1. از تو دورم ۲۲۱۷۲۵
  2. افسونگر ۲۲۱۷۲۴
  3. باغ شیشه ای ۲۲۱۸۴۸
  4. بی صداترین ترانه ۲۲۱۷۲۶
  5. ترانه های خاکی ۲۲۱۷۳۰
  6. خداحافظ نگو ۳۳۱۱۲۴۸
  7. دلت از سنگه ۲۲۱۱۰۸۲
  8. دوست دارم ۲۲۱۷۲۷
  9. گل ناز ۲۲۱۷۲۸
  10. گمشده ۲۲۱۱۲۶۴
  11. لالایی ۲۲۱۷۲۹
  12. وقتی بارون میزنه ۲۲۱۷۳۱
کد آهنـگ های حمید خندان ۸۹
  1. احساس شیرین ۵۵۱۱۵۵۲
  2. آخرین راه ۵۵۱۱۵۴۸
  3. آروم گرفتم ۵۵۱۱۵۴۹
  4. اسب بالدار ۵۵۱۱۵۴۴
  5. بارون ۵۵۱۱۵۵۰
  6. بهت حق میدم عاشق بشی ۵۵۱۱۵۴۶
  7. بیا بارون ۵۵۱۱۵۴۵
  8. تو دنیای منی ۵۵۱۱۵۵۷
  9. تورو می خوام ۵۵۱۱۵۵۱
  10. حالا نیستی که ببینی ۵۵۱۱۵۵۶
  11. خداحافظ رفیق ۵۵۱۱۵۵۳
  12. خودمونیم ۵۵۱۱۵۴۳
  13. نگاه های دزدکی ۵۵۱۱۵۴۷
  14. یادنه ۵۵۱۱۵۵۴
کدآهنـگ های مهدی کاشیان ۸۹
  1. آبرو ۵۵۱۱۰۳۲
  2. از دست تو ۵۵۱۱۰۲۴
  3. اشکی برام نمونده ۵۵۱۱۰۳۰
  4. باید برم ۵۵۱۱۰۲۸
  5. بعد تو ۵۵۱۱۰۲۷
  6. بی تو می میرم ۵۵۱۱۰۲۶
  7. تو چه جوری روت میشه ۵۵۱۱۰۳۱
  8. تو که می دونی ۵۵۱۱۰۲۵
  9. زودتر برو ۵۵۱۱۰۲۹
کدآهنـگ های سیروان خسروی
  1. آره آره ۳۳۱۶۱۲
  2. امروز بهت بگم ۳۳۱۶۱۵
  3. اون روزا ۳۳۱۶۲۰
  4. بارون ۵۵۱۵۶۱
  5. بهار من ۵۵۱۵۵۶
  6. تک درخت تنها ۵۵۱۵۶۰
  7. تکرار ۳۳۱۶۱۸
  8. تو خیال کردی بری ۵۵۱۵۵۷
  9. تو مریضی ۳۳۱۶۱۹
  10. چه حالی داره ۳۳۱۶۱۳
کدآهنـگ های علی لهراسبی
  1. اتاق سوت کور ۳۳۱۹۶۲
  2. اقرار ۳۳۱۱۶۲۹
  3. انتظار ۳۳۱۹۶۵
  4. بعد از رفتنت ۳۳۱۹۶۱
  5. تنها نرو ۳۳۱۱۶۴۳
  6. چشماتو بستم ۳۳۱۱۶۲۷
  7. درخت سیب ۲۲۱۶۳۷
  8. دلنوازان ۲۲۱۶۳۱
  9. دلواپسی ۳۳۱۱۶۲۸
  10. رو به بهار ۲۲۱۵۵۶
  11. سزامه ۳۳۱۱۶۳۱
  12. غذاب دوست داشتن ۳۳۱۹۶۰
  13. عطر بارون ۲۲۱۱۰۳۷
  14. عمو با آب بر میگرده ۲۲۱۷۲۳
  15. فاصله ها ۲۲۱۱۰۰۷
  16. کوه ۳۳۱۹۶۳
  17. مرگبار ۳۳۱۱۶۳۰
کد آهنـگ های محمد علیزاده ۸۹
  1. جز تو ۳۳۱۱۶۸۰
  2. گریه نکن ۳۳۱۱۶۸۱
  3. بی حوصله ۳۳۱۱۶۸۲
  4. تو جون منی تو ۳۳۱۱۶۸۳
  5. تو که اون جوری نبودی ۳۳۱۱۶۸۴
  6. زیر حرفام می زنم ۳۳۱۱۶۸۵
  7. زیر حرفام می زنم ۲ ۳۳۱۱۶۸۶
  8. بی تو میمیرم ۳۳۱۱۶۸۷
  9. اولین باره ۳۳۱۱۶۸۸
  10. جز تو۲ ۳۳۱۱۶۸۹
  11. خیلی خوش حالم ۳۳۱۱۶۹۰
  12. دو خط موازی ۳۳۱۱۶۹۱
  13. خدای احساس ۲۲۱۷۱۹
  14. سلا آقا ۲۲۱۷۲۰
  15. نگو نمی رسم ۲۲۱۱۱۱۷
کد آهنـگ های امیر فاتحی ۸۹
  1. رفیقانه ۵۵۱۱۵۹۱
  2. مهمونی ماه ۵۵۱۱۵۹۲
  3. پروانگی نکن ۵۵۱۱۵۹۳
  4. دستامو دریاب ۵۵۱۱۵۹۴
  5. رویایه عاشقانه ۵۵۱۱۵۹۵
  6. دیگه میرم ۵۵۱۱۵۹۶
  7. با من بخوان ۵۵۱۱۵۹۷
  8. بانوی رویش ۵۵۱۱۵۹۸
کدآهنـگ های حمید عسکری
  1. فرشته من ۵۵۱۵۸۵
  2. خنده گریه ۵۵۱۵۸۶
  3. وقت رفتن ۵۵۱۵۸۷
  4. گل من ۵۵۱۶۸۳
  5. خسته شدم ۵۵۱۶۸۴
  6. ستاره ای ۵۵۱۶۸۵
  7. تقصیر ۵۵۱۶۸۶
  8. واسه اینکه ۵۵۱۶۸۷
  9. چشم های تو ۵۵۱۶۸۸
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد